Deze actie is een samenwerking met

Er is al

0 0 4 6 5 3 euro

opgehaald met deze actie!

Doneer je cadeaubon

Zo simpel is het

Cadeaukaart icoon

Heb je een cadeaubon liggen die je niet gaat gebruiken?

Bod icoon

Voer dan in onderstaand formulier de gegevens van jouw cadeaubon, in of stuur hem op via de post...

Uitbetaling icoon

...en dan gaat (een deel van) de waarde van jouw bon naar KiKa!

Inwisselformulier

Doneer direct online je cadeaubon

Veelgestelde vragen

Welk gedeelte van de opbrengst gaat naar KiKa?

Wissel.nl is een actie gestart om zoveel mogelijk cadeaubonnen om te zetten in een donatie voor KiKa. De bonnen die worden ingestuurd worden verkocht in de webshop van Wissel.nl. Dit gebeurt met korting. Door het geven van korting op de tegoed/bonnen is Wissel.nl in staat om de bonnen snel en tijdig (i.v.m. geldigheid) door te verkopen en contant te maken. De opbrengst van de bonnen minus de gemaakte kosten wordt aan KiKa gedoneerd.

Wat gebeurt er met de cadeaubon(nen) die worden ingestuurd?

De cadeaubon(nen) die je instuurt worden verkocht en de opbrengst daarvan komt ten goede aan KiKa.

Welke cadeaubon(nen) kunnen niet worden ingeleverd?

Alleen geldige cadeaubon(nen) kunnen worden ingeleverd. Bonnen van lokale winkels, bonnen die niet meer geldig zijn en kortingsbonnen kunnen we helaas niet innemen . Wil je graag weten of jouw bon kan worden ingeleverd, bekijk dan het inwisselformulier, of raadpleeg de lijst met niet in te leveren bonnen om te zien of het merk voorkomt.

Moeten de cadeaubon(nen) worden bewaard nadat ze digitaal zijn ingestuurd?

Zodra je een e-mail hebt ontvangen dat jouw bon(nen) succesvol zijn verwerkt (dat krijg je bij het invullen van een cadeaubon (of bonnen) die digitaal kunnen worden aangeboden) dan kun je de fysieke bon weggooien.

Kunnen de cadeaubon(nen) ook worden opgestuurd in plaats van alleen digitaal inleveren?

Ja! Dat kan. De mogelijkheid voor het digitaal inleveren is gecreëerd om de portokosten laag te houden. Tegenwoordig heb je bij veel bonnen alleen maar het kaartnummer en internetcode (pincode) nodig om de bon te verzilveren. In die gevallen bieden wij de mogelijkheid om bonnen in te leveren zonder dat ze fysiek verstuurd hoeven te worden. Wil je de bonnen toch liever opsturen naar het gratis antwoordnummer, dan is dat natuurlijk geen probleem.

Kunnen er meerdere cadeaubon(nen) in één keer worden ingeleverd?

Ja, dat kan. Bij het inwisselen kun je een onbeperkt aantal bonnen toevoegen in je aanvraag, óf je kunt meerdere bonnen in een envelop opsturen naar het gratis antwoordnummer.

Kunnen er ook verlopen cadeaubon(nen) voor KiKa worden ingeleverd?

Deze bon(nen) kunnen we helaas niet innemen. De bon(nen) zijn niet meer geschikt om door te verkopen en hebben daarom geen contante waarde meer.

Zijn digitale cadeaubon(nen) in pdf of email ook in te wisselen voor KiKa?

Digitale of PDF bon(nen) komen steeds vaker voor en zijn zeker geschikt om in te wisselen voor KiKa. Je kunt de nummers invoeren in het inwisselformulier van KiKa.

Kunnen de cadeaubon(nen) ook persoonlijk worden ingeleverd?

Persoonlijk inleveren is mogelijk bij het kantoor van Wissel.nl in Houten. Het kantoor is alle werkdagen geopend tussen 10.00 en 16.00 uur. Even een mailtje of telefoontje van te voren wordt op prijs gesteld. We zijn bereikbaar via telefoonnummer 030-2270662 of per e-mail: klantenservice@wissel.nl

Waar kunnen vragen worden gesteld over het inwisselen van de cadeaubon(nen)?

Voor vragen is Wissel.nl bereikbaar via telefoonnummer 030-2270662 of per e-mail: klantenservice@wissel.nl . Geef hierbij dan duidelijk aan dat de vraag over een cadeaubon voor KiKa gaat.

Is het mogelijk om het restsaldo op de cadeaubon(nen) aan te bieden?

In de meeste gevallen kan dat. Echter bij enkele merken zoals Bol.com, ITunes of Google Play kan het saldo aan je account gekoppeld zijn. Bij Bol.com is het nog te ‘ontkoppelen’ maar bij de meeste andere merken niet. Wij helpen je hier graag bij. We zijn bereikbaar via telefoonnummer 030-2270662 of per e-mail: klantenservice@wissel.nl

Kan de Bol.com cadeaukaart die al gekoppeld is aan een account nog worden ingeleverd voor KiKa?

Ja dat kan. Je kunt bij Bol.com met jouw saldo in je account een digitale Bol.com code kopen. Deze stuurt Bol.com aan jou per e-mail. De nieuwe bon is dan weer te gebruiken door iemand anders. We zijn bereikbaar via telefoonnummer 030-2270662 of per e-mail: klantenservice@wissel.nl . Wij helpen je hier graag bij.